6/10

kitabın yazarı ekşi sözlük yazarı olduğu için samimi, günlük yaşam diliyle anılarını anlatıyor. güldüren ve eğlenceli yanlarının yanı sıra hüzünlendiren bölümleri de var. kısacası okuyun ama edebi beklentiniz olmasın.

Baskı: Bir Apaçi Masalı