sema maraşlı
03.05.2013
bence evleneck olan veya evlenmiş olan her insan okumalı. çok yalın bir dili var. hikayeler çok sıcak. sırf hikaye kitabı vasfı bile okunmayı hak ediyor.
Baskı: Eşim Aşkım Olsun