D
Dinçer

15.05.2013

5/10

Başta sadece anılar anlatırken çok hoşuma gitmişti ancak sonlarında işin siyasete kayması hoşuma gitmedi. Yine de aslakötü diyemiyeceğim bir kitap. Anlatımı çok güzel.

Baskı: İki Darbe Arasında