p. j. parrish
21.04.2013
Hayatimda okudugum en mukemmel kitapti cok cok guzeldi. Kitabin ilk sayfasindan itibaren son son sayfasina kadar gerilim bitmiyor gercekten mukemmel bir kitapti. Yazarin ellrinden opuyorum ve onunde saygiyla egiliyorum...
Baskı: Ölüm Şarkısı