Y
yasemin_a

23.04.2013

5/10

bi ara okurken kendimi kişisel gelişim kitabı okuyor sandım.. pek yetişkinlere uygun olduğunu sanmıyorum, okurken de çok sıkıldım...

Baskı: Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)