serdar özkan
23.04.2013
bi ara okurken kendimi kişisel gelişim kitabı okuyor sandım.. pek yetişkinlere uygun olduğunu sanmıyorum, okurken de çok sıkıldım...
Baskı: Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)