3/10

Gerçekten çok sıkıcıydı bu kadar sıkıcı değildir bi olay vardır derken bi baktım kitap bitti. Kesinlikle tavsiye etmem. Genellikle Dex kitapları güzeldir ama bu kitap rezalet. Sırf kapağına puan verdim.

Baskı: Soğuk Öpücük (Cold Kiss, #1)