Ateş (Melek, #2)
Ateş (Melek, #2)

l. a. weatherly

A
ada s.

08.01.2015

6/10

İlk kitaba gore kesinlikle daha iyiydi. Ozellikle Seb, iyi ki geldin!! Alex'i hep sevmisimdir ama Seb karakteri de cok cok iyiydi:):) Ara ara sıkılıp atladigim bazi yerler de oldu ama kitap genel olarak hostu.

Baskı: Ateş (Melek, #2)