l. a. weatherly
08.01.2015
İlk kitaba gore kesinlikle daha iyiydi. Ozellikle Seb, iyi ki geldin!! Alex'i hep sevmisimdir ama Seb karakteri de cok cok iyiydi:):) Ara ara sıkılıp atladigim bazi yerler de oldu ama kitap genel olarak hostu.
Baskı: Ateş (Melek, #2)