ertürk akşun
30.09.2013
Bir erkeğin iç dünyası güzel anlatılmış. Kitapta anlatılan bir öğrencinin, bir doğulunun, bir erkeğin deneyimleri oldukça etkileyiciydi. İlk bölümlerde deli gibi sıkılıp hayal kırıklığına uğrattığını düşündüm kitabın, ama öyle değilmiş.
Baskı: Ateş, Güneş ve Ada