linda howard
13.04.2013
Orta düzeyde bir kitaptı bol kovalama ve kaçma sahneleri vardı Birde karanlık ve soğuk hava. Sadece sonunu beğenmedim bir kaç sayfa daha uzun olabilirdi.hemencecik bitti.
Baskı: Fırtına