F
ferdatmr

12.04.2013

6/10

Çerezlik kitaplardandı ama ben okurken çok eğlendim.Aşk, kariyer ve birazda cinsellik doluydu.Kitapta hoşuma gitmeyen kadının hamileyken sigara ve alkol tüketmesitdi.Onun dışında keyifle okunacak bir kitaptı.

Baskı: Hayat Bazen Tatlıdır