linda howard
12.04.2013
Yazarın ikinci okuduğum kitabıydı. Bazı yerlerde uzun anlatımlardan dolayı sıkıldığım oldu. Bol aksiyon ve birazda tutku oslaydı daha iyi olabilirdi.Bana göre orta düzeyde bir kitaptı.
Baskı: Kara Melek