
Sır
nermin bezmen
7/10
Çok duygusaldı yaa :( Hüma'nın genç yaşında başından geçenleri okuyoruz bu kitapta. Tabi ailesine bıraktığı günlüğünden.Çünkü kitap Hüma'nın ölümüyle başlıyor. Bu arada Nesim'le ilgili önyargılı davranmışım. Hakkını yemeyeyim. Aurora'nın İncileri kitabını da okurum muhakkak.
Baskı: Sır