necip fazıl kısakürek
06.04.2013
Dili biraz ağır,ama konusu çok güzel,Yazan iç çatışmalarını , muhabbetini kelimelere dökerken zaman zaman onunla aynı şeyleri hissettiriyor sizede.
Baskı: O ve Ben