onur gökşen
07.08.2012
Mert ve Onur ikilisi bu kitapta süperdi! Bir sayfa okuyorsunuz kahkahalarla gülüyorsunuz sonra devam ediyorsunuz. Dizüstü edebiyatın şu zamana kadar okuduğum en iyi kitabıydı :)
Baskı: Yedi Kere Sekiz