K
keskinek

07.08.2012

9/10

Konu trajik ama JQ anlatımıyla bir süre sonra eğlenceye dönüştü acaba bu kitabı Canan Tan ( sevenleri kızmasın sadece aklıma geldi ) yazsaydı nasıl olurdu diye düşündüm acayip ağlamaklı bir hikaye olurdu herhalde :)) Güzel keyifli bir kitaptı kimi zaman duygulandım kimi zaman gülümsedim. Diğer kitaplara nazaran daha ağırdı. keyifle okundu ve hevesle Gregory ve Hyacinth beklenmekte :)

Baskı: Sana Muhtacım (Bridgerton, #6)