İ
İlkind

02.12.2018

5/10

Güzel bir distopya olabilecekken maalesef olayların yüzeysel geçilmesi ve ya çeviri yada anlatım kaynaklı yazımından dolayı beni sıktı. Geniş zamanlı bir anlatım o kadar boğduki beni tahammülüm tükendiği yerde başka bir kitaba bile başladım. Serinin devamına şans verirmiyim bilmiyorum ama bu kitapta ki favorim NERO....

Baskı: Kan Kırmızı Yol