raymond e. feist
19.03.2013
Kitabı okuduktan sonra diğer kitapları hemen okumak isteyeceğiniz kadar merak uyandırıyor. Merak ediyorsunuz acaba karakterlere ne oldu diye. Bence çok güzel bir kitap. Sıkmıyor da insanı. Daha yeni keşfettiğim bir yazar. :)
Baskı: Büyücü Çırak (Gedik Savaşları Efsanesi #1)