K
Kobay

28.03.2013

10/10

Güzel bir final çok sevdiğim bir serinin sonuncu kitabıydı.Tadı damağımda kaldı okumamışları okumasını kesinlikle öneririm. Kitapda bulunan birkaç karakterin devam niteliğindeki Krondor serisini okuyacağım dediğim gibi ''Tadı damağımda kaldı'' serinin 10/10

Baskı: Sethanon'da Karanlık (Gedik Savaşları Efsanesi #4)