
Ölüm Elçisi
christina henry
T
thestudyingduck
11.05.2013
10/10
!0 puan vermeye değer bir kitap, tek kötü yanı çevirideki aksaklıklardı ama 2.kitap da daha azdı ilk kitaba nazaran. Kesinlikle okuyun!! :)
Baskı: Ölüm Elçisi

christina henry
11.05.2013
!0 puan vermeye değer bir kitap, tek kötü yanı çevirideki aksaklıklardı ama 2.kitap da daha azdı ilk kitaba nazaran. Kesinlikle okuyun!! :)
Baskı: Ölüm Elçisi