
Sensiz Olmaz (Chicago Stars, #3)
susan elizabeth phillips
7/10
Hiç yormadan su gibi okudum. Müthişti doğrusu:) İki dahiden doğacak çocuğun korkusu ve finalde geleceğe dair cümlelere kahkahayla güldüm:) Müthişti, ben de yarasanın kulübesinde o dağların havasını koklayarak kendimi bulmak isterdim. Tabi Kevin ile flört de edebilirdim:)
Baskı: Sensiz Olmaz (Chicago Stars, #3)