V
velevki

18.03.2013

4/10

Vakit kaybı.Yazık oldu parama ...Sıkıcı ,diologlarla zorla uzatılmış derinliği olmayan bir kitaptı.Kitapta tek olumlu taraf yazar ilginç bir final yapmış olmasıydı , onun dışında karmaşıkkonusu havada kalan bir kitaptı benim için.

Baskı: Ölümsüz Juliet