R
rencideruhlar

17.03.2013

1/10

İthaki basmış ne kadar kötü olabilir ki dedim, üslubu iyidir dedim, yok; değil, son dakikaya kadar bir olay çıkar dedim, o da çıkmadı. Son zamanlarda okuduğum en kötü 2 kitaptan biri. Meselesiz, hikayesiz, edebiyatsız bir roman. Vasat.

Baskı: Böylesi Bir Günde