
Çirkinin Aşığı (Prince Trilogy, #1)
elizabeth hoyt
10/10
Yine harika bir kitap.Bu yazarın kitaplarını sevmemin nedeni hiç bir karakterin kusursuz,mükemmel olmayışı. Her karakterin bedenlerinde ki değil de ruhlarında ki yaralarını aşk ve sevgiyle iyileştirmeye çalışması kitabı etkileyici kılıyor. Edward ve Anna'nın aşkı sizi büyüleyecek... :))
Baskı: Çirkinin Aşığı (Prince Trilogy, #1)