bernardin de saint-pierre
17.03.2013
çocukken okumuştum çook beğenmiştim ama yetişkin gözüyle bakınca (artık yetişkinim de ayıptır söylemesi) çook klasik, bilindik bir aşkmış meğersem
Baskı: Paul ve Virginie