S
Samet

11.09.2013

8/10

Yekta Kopan'ın okuduğum ilk kitabı idi.Fakat kısa hatta çok kısa öyküleri ile okunmaya değer bir kitap.İçinde matruşka ve fil mezarlığı öykülerine vurgu yapmadan geçmiyeceğim.Kitabı okuduğunuzda demek istediğimi anlayacaksınız.

Baskı: Kediler Güzel Uyanır