yekta kopan
11.09.2013
Yekta Kopan'ın okuduğum ilk kitabı idi.Fakat kısa hatta çok kısa öyküleri ile okunmaya değer bir kitap.İçinde matruşka ve fil mezarlığı öykülerine vurgu yapmadan geçmiyeceğim.Kitabı okuduğunuzda demek istediğimi anlayacaksınız.
Baskı: Kediler Güzel Uyanır