S
Sof!

19.01.2013

6/10

Yazarın anlatımı iyiydi, ama konu çok vasattı bence. Yani hikayenin kurgusu pek oturmamış gibiydi. Böyle alelacele yazılmış bir kitap gibi... Okuru fazla beklenti içine sokuyor, sonu ise tam bir hüsran...

Baskı: Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi