F
fatoniko

13.03.2013

5/10

Hızlı bir başlangıç yapıp konusu ve dili itibariyle kendisini sevdirse de sonu fazlasıyla yavan kalmış bir kitap.Olay örgüsü yerine gereksiz ayrıntılara saplanıp kalmış asıl meseleyi 4/5 sayfada çözüme ulaştırmayı seçmiş yazar.Sonlara doğru ya canı sıkıldı ya da kitaptan-hikayeden soğudu diye düşünmekteyim.Ancak itiraf etmek gerekir ki kitabın ismi fazlasıyla ilgi çekici:)

Baskı: Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi