S
safakonder

18.01.2012

7/10

'Harika bir kitap' diyemem ama fena bir kitap da değil. Derviş Şentekin adına başlangıç için hiç fena değil hatta. Daha iyilerini mutlaka yazacaktır. Takipteyiz

Baskı: Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi