Kürk Mantolu Madonna (10 Soru)

998 kere çözülmüş 7.0 ortalama doğru cevap.

çözelim:)

Quiz Yorumları
« geri ileri »

1 ile 9 arası yorum gösteriliyor, toplam 9 yorum.
4 kişiden 4 kişi beğenmiş.

çok saçma sorular vardı ama kitabı herkese tavsiye ederim

3 yıl, 2 ay önce     
2 kişiden 0 kişi beğenmiş.

esas senin yazdıkların saçma sapan. Şuraya hakaret etmeye girmeyin ya yapamıyorsunuz bari yapanlara saygılı olun. Seviyesiz...

3 yıl, 1 ay önce     
2 kişiden 2 kişi beğenmiş.

EVET SORULAR MANTIKLI DEĞİLDİ.KAFASINDA ŞAPKANIN RENGİNİ SORMAK KİTAPTAN ALDIKLARIMIZIN NERESİNDE DURUR SİZCE?

3 yıl, 1 ay önce     
3 kişiden 0 kişi beğenmiş.

madem sorularımı beğenmiyorsunuz çözmeyin ve bir daha da bu sayfaya bakmayın o zaman, sonuçta zorla değil. Ha bu arada bu konuları bu kadar iyi biliyor ve eleştiriyorsanız sizin quizlerinizi de görelim bakalım, oylayalım, beğendim, saçma, beğenmedim, çok saçma diyerek...Bu artık eleştiriden hakarete bağlıyor olayı..

3 yıl, 1 ay önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.
Profil Resmi

eleştirilere bu kadar kapalı olmayalım, sonuçta hepimiz bu kitabı çok sevdiğimiz için buradayız :)

3 yıl, 1 ay önce     
3 kişiden 3 kişi beğenmiş.

Şapkanın rengi, kaç yıl arayla ölmüş falan saçma sorular. Millet bunlara mı dikkat ediyor kitabı okurken allah aşkına. Geçerliliği olmayan bir quiz olmuş.

2 yıl, 10 ay önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.
Profil Resmi

yanlışlar nerd eyazıyor

2 yıl, 3 ay önce     
2 kişiden 1 kişi beğenmiş.
Profil Resmi

Kaç yıl meselesi hakketen çok su götürür. Kadının ölümüyle Raif efendinin bundan haberdar olması arasında evet 10 yıl var, ama Raif efendi bu haberi aldıktan sonra da yaşamaya devam ediyor. Yani üzgünüm ama, soru yanlış. Sonra o başında ne vardı sorusu. hatırlaması zor, ama quiz mantığına uygun bi soru bence. Kitabı birkaç gün önce okudum, yine de doğru cevabı hatırlayamadım. Yine de emeğinize sağlık. Bu, bu kitapla ilgili çözdüğüm ikinci quiz ve kesinlikle diğerinden daha iyi.

1 yıl, 10 ay önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.
Profil Resmi

Çok güzel olmuş bu test.Yaptıgının icin tesekkur ederim abicim

1 yıl, 2 ay önce     
« geri ileri »