30+ kitap kulübü

Kitap konuşalım,tartışalım, 30 yaş üstü


Tür: Genel | Açılış, 25 Şubat 2015
<< tüm tartışmalar

OCAK kitap seçimi

Tartışma Cevapları
« geri ileri »

1 ile 33 arası cevap gösteriliyor, toplam 33 cevap.
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

Arkadaşlar,herkes kendi istediğini yazsın, 27si 30u arasında karar verelim.Ortak kitapları yakalamaya çalışırsak iyi olur.

Seçilen kitaba oy verip okuyup yorumlamayanların,yorumlayana kadar oyu geçersizdir.

3 hafta önce     
2 kişiden 2 kişi beğenmiş.

Yeri gelmişken söyleyeyim.gecen ay seçilen kitapta buna dikkat edilmedi.
yani önceki ay yorumlamayanlarin reyi sayıldı.bu konu önemli.

3 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

Afrikalı Leo - Amin Maalouf

3 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

@desertbeauty senle özelden konuştuk,yanlış anlaşılma ,herkeste bakabilir zaten,okumayanları not alıyorum,bizim gurupta kural uygulanır.

3 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

IKIGAI Japonların Uzun ve Mutlu Yaşam Sırrı - Francesc Miralles , Hector Garcia diyorum,okuması kolay,,176 sayfa.


https://www.kitapyurdu.com/kitap/ikigai-amp-japonlarin-uzun-ve-mutlu-yasam-sirri/443977.html&filter_name=%C4%B1kigai

3 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

IŞIK BAHÇELERİ-AMİN MAALOUF

3 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

Selam grup sizlerden birsey rica etmek istiyorum.Artık genel olarak çok uzun zamandır aynı yazarları tekrarladığımızı düşünüyorum . Bu yüzden size daha guncel yazarlar tavsiye edim okuyup okumamak size kalsın . Nihan Kaya Ezgi Durmuş Ferid Edgü Çehov Sam SAVAGE Kaan Murat Yanık Nermin Yıldırım vb yazarlar .. Yani bence o okunması gerek 100 kitap klasiğinden çıkalım mı .. Sizdende tavsiyeler beklerim . Sevgiler

3 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

Tıpkı TELHAPPY arkadasımızın tavsileri gibi tavsiyler almak istıyorum sevgili grup:)

3 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

Araya virgül koysaydınız, bi şey anlamadım, yazdıklarınızdan.

3 hafta önce     
1 kişiden 0 kişi beğenmiş.

Gayet açık halbuki.. Telefondan yazdığım için noktalama işaretlerini koyamadan hızlı hızlı yazdığımın farkındayım. Yazarlara aşına olmadığınız için anlamamışsınızdır..

3 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

her yazarı okumam mümkün değil.

3 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

@ahmet,@şemine ikigai okuyalım beraber?yada oyunu deiştirmek isteyen varmı?

2 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

Ben kararınıza uyarım....

2 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

güzel ama oy verdiğin zaman okumak zorunlu biliyosun?

2 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

benim çok zamanım yok. hatta Afrikalı Leo'yu kütüphaneden aldım. 15 gün sonra teslim edicem. başlayamadım daha. o yüzden değişiklik teklifini kabul edemeyeceğim.

2 hafta önce     
2 kişiden 2 kişi beğenmiş.

Ben çoğunlukla kitabı okuyorum kitap anlatımını kaçırıyorum,zaman geçince de yazmıyorum...Bu arada Afrikalı Leo'yu okudum...

2 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

Bizim kitap toplantımızda anlattılar, okumuş kadar oldum aslında. :)

2 hafta önce     
2 kişiden 2 kişi beğenmiş.

gurup kapanmaya gidio,siteninde terk edilmişliği iyice artıyor,en sonunda kendim yazıp ,kendim okucam herhalde,tr ye uygun deli işi)..

2 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

goodreads e gidelim. :))

2 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

Goodreads?

2 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

Oy hakkım yok ama ikigai ye varım.

2 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

1 leri küçümsememek lazım.1 leri yanyana koyarsak 1111 yapar.bu da büyük sayı çokluk demek.yani demem o ki kemiyet değil keyfiyet onemli.

2 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

Nette biraz araştırın bura benzeri bi site.

2 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

Hımm bakıyorum şimdi..

2 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

goodreadse bi ara baktığımda ordaki grupta kitap seçilecek kadar insanlar katılım sağlamıyordu,sevmedim goodreadsi,1000 kitaptayım , orada kitap seçiolar ama nasıl tartıştıklarını anlamadım..bide türkiyede kitap okumayı sadece roman okumak anlayan ,bunuda bilgilenmek sanan insanların olmasına gıcığım..bu arada hepinize mutlu yıllar..

2 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

Evet 1000 kitapa bende uyeyim.ama dediğin gibi tartışma ortamı yok.alinti, degerlendirme,beğeni ve retweet yapabiliyorsun.ama hızlı ve güncel olmasi iyi.goodreads arayüzü baaya uugrastiriyor.yabanci kitaplar ve gruplar var fazlasiyla.beni açmadı pek :)
Bende Mutlu, huzurlu yıllar diliyorum hepinize..

2 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

1k da kaç tane hesabım kapandı sayamadım. Arkanıza bakmadan kaçın okuradan. Bi de ne okur var. Orası daha beter

2 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

Bilemedim.simdiye kadar bir sorun yaşamadım hesabimla ilgili

2 hafta önce     
2 kişiden 2 kişi beğenmiş.

3 tane 1 oy,okumanız riskli,ben okurum,kendiminkini seçiyim bari:);IKIGAI Japonların Uzun ve Mutlu Yaşam Sırrı - Francesc Miralles , Hector Garcia seçildi,okuyana iyi okumalar..

2 hafta önce     
2 kişiden 2 kişi beğenmiş.

Ben IKIGAI Japonların Uzun ve Mutlu Yaşam Sırrı - Francesc Miralles , Hector Garcia aldım.Bu arada başka siteler aramaktansa buraya katılımı hareketlendirsek daha iyi olmaz mı?İyi okumalar

1 hafta önce     
0 kişiden 0 kişi beğenmiş.

@şemine İyi olur, ama bir türlü yapamıyoruz,sonuç olarak kitap okumakta bi film izlemek gibi kolay değil zorlanma istiyor..antikurgucuyum ama bu aralar kurguda seçilse (200-250 yi geçemese iyi olur:) beraber bir etkinlik babında okumak isterim.önerilere açığım.

1 hafta önce     
3 kişiden 2 kişi beğenmiş.
EMN

Burada maalesef TELHAPPY'nin de dediği gibi kuraklık var, sitede de o durağanlığı görmek mümkün. Bundan dolayı ben de aylar önce başka bir siteye kaydoldum. Neredeyse bir seneye yaklaşıyor 1K dayım. Ben memnunum, aktif kullanımı olan bir site, elbetteki buradaki gibi böyle özel grup kurup bir tartışma ortamı oluşturamıyorsunuz ama etkinlik vs. düzenleyerek ilerleme katetmek de mümkün. Desertbeautyy'nin dediği gibi oldukça da kullanışlı bir site ve hareketlilik / etkileşim var. Ben elimden geldiğince faydalanıyorum. Keşke burada da o etkileşimi sağlayabilsek, buradan da farklı istifade imkanı doğar.

Geç gördüğüm için bu ay kitap önerisinde bulunamadım arkadaşlar, kitabı seçilen arkadaşlara keyifli okumalar diliyorum.

1 hafta önce     
1 kişiden 1 kişi beğenmiş.

@ emn ordada x okuma gurubu diye hesap açıp yapılabilir bence,zaten 1k nın etkinlik sistemini anlamadım,isim yazılıor,okuduk deniyor bitiyor herhalde:)teşekkürler,sanada

1 hafta önce     
« geri ileri »
Bu gruba katıl!
Grup Kütüphanesi
Tüm Gruplar